Tematy projektów

Generalne wymagania, ewentualne odstępstwa wymienione przy konkretnych projektach, możliwość zmiany po ustaleniu ze mną:

Uwaga: Czasem godzina przemyślenia jak napisać projekt – czyli faza projektowania – znacznie usprawnia późniejsze pisanie, złym pomysłem jest ją pomijać.

  1. Gra w Sapera (tekstowo).
  2. Program do obsługi magazynu księgarni.
  3. Program do obsługi banku (mocno uproszczony).
  4. Szyfrowanie plików z użyciem algorytmu RSA – projekt bardziej matematyczny.
  5. Szyfrowanie plików z użyciem algorytmu AES – projekt bardziej matematyczny.
  6. Szybkie mnożenie dużych liczb – projekt bardziej matematyczno-algorytmiczny.
  7. Gra w statki z komputerem.
  8. Plansza do Go.
  9. Plansza do szachów.
  10. Sokoban.
  11. Sudoku.
  12. FreeCell.
  13. Klondike.
  14. Gra w życie.
  15. Kółko i krzyżyk.
  16. Gomoku (znane u nas jako kółko i krzyżyk do pięciu).
  17. Młynek.